Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 11:10:51 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00267 aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Valgma küla, Saaremäe // 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tartu vallavalitsus on alustanud 
projekteerimistingimuste väljastamise menetlust Valgma külas asuva Saaremäe 
(kü 79601:001:2033) kinnistu osas. Projekteerimistingimuste taotlusega 
soovitakse saada tingimusi Saaremäe maaüksusele üksikelamu ja abihoone 
projekteerimiseks. Projekteerimistingimuste eelnõu järgi on lubatud krundile 
kavandada kuni 2 hoonet (üksikelamu ja abihoone) ehitisealuse kogupinnaga 
350 m² ja kõrgusega kuni 8m. Arvamusi eelnõu kohta ootame kuni 13.02.2025 
elektroonselt läbi EHRi, e-posti aadressile [email-masked]. Mitte 
vastamise puhul eeldame, et olete nõus koostatud projekteerimistingimuste 
eelnõuga, mis vormistatakse projekteerimistingimusteks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27254185>  (menetlus nr: 
469320), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (TAAVI PAAT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister